Recenze a tuning Gamo CFX

Je doporučeno zvětšit přepouštěcí otvor vrtákem. Ze začátku udělat zarovnání vrtákem 4-5mm, a potom provrtat vrtákem 3mm.

Gamo CFX tuning, upgrade

2mm

Gamo CFX tuning, upgrade

3mm

Napínací páka je při továrním zpracování jako pila, od prvního nátahu začíná ničit pouzdro. Vložka ve tvaru písmene U se rychle odře o hrubý povrch pouzdra, a proces ničení se urychluje. Aby se tomu předešlo, je potřeba odstranit zuby na napínací páce a tím ji udělat trochu tenčí.

Pokud už na válci jsou nerovnosti, je potřeba je odstranit smirkovým papírem a leštěním. Vložka tvaru U musí vyčnívat na 0,5mm. Když míň – potřeba vyměnit.

Kolečka napínací páky je potřeba protočit, aby moc nepřitlačovali páku k válci.

Je lepší dát bronzová kolečka anebo z polyamidu.

Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade

Těsnění pístu u GAMO je moc tvrdé. Mám speciální zlepšené, které dávají větší výkon a slouží déle.

Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade

O pružině se může hodně diskutovat. Zde je celá stránka o pružinách.

Zkrátka výhody plynové pružiny: odstraňuje zvonění, umožňuje dlouhou dobu nechávat vzduchovku v napnutém stavu a slouží mnohem delší dobu. Natahování je plynulé a vzduchovka skoro necuká při výstřelu.

Pro výměnu závitové pružiny na plynovou pružinu je potřeba rozebrat vzduchovku, vyndat pružinu, odstranit závaží z pístu, odstranit podložku a plastovou trubičku, uříznout vodítko pružiny tak, aby zůstalo 5-8mm. Plynovou pružinu vložit tyč dozadu a upřít do podložky v závěru pouzdra.

Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade, plynová pružina, gas spring
Gamo CFX tuning, upgrade, plynová pružina, gas spring
Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade, plynová pružina, gas spring

Nová spoušť není špatná, ale délka spuštení je moc dlouhá.

Minimálně se může vyměnit regulační šroub na delší- 8mm.

Ale je lepší to udělat odstraněním okrouhlení záchytu pístu. Opatrně když to přeženete, tak jsou možné narušení. Zkrátit délku spuštění se dá různě.

Může se vybrat hodící se podložka na osu záchytu pístu anebo vložit šroub do spouště. Spoušť se může vyměnit.

Na internetu je mnoho dalších variant.

Při montáži je potřeba hlídat aby nebylo mazivo před těsněním pístu. A je lepší promazat částí, mezi kterýma dochází ke tření, plastickým mazivem.

Gamo CFX tuning, upgrade
Gamo CFX tuning, upgrade

Po vylepšení budete mít dobrou vzduchovku, která bude dlouho sloužit a bude dělat radost svou přesnosti, jemnosti napínání a plynulosti spouště.

Střílet z vylepšené Gamo CFX je lepší s těžšími diabolkami. Například JSB Exact

Heavy 0,67g. Obvykle by jejích rychlost měla být 230-235m/s. Zvětšit rychlost se může jen vylepšením hlavně. JSB Exact 0,547g – 260-270m/s.

Podobné příspěvky

Napsat komentář